Akademia Leona Koźmińskiego

KSIĄŻKI


Błędy nie omijają żadnej dziedziny, w której mamy do czynienia z formułowaniem sądów i ocen. Popełniają je zwykli ludzie, kiedy poddają się manipulacji i niekonsekwentnie głosują za różnymi programami ekonomicznymi, społecznymi czy politycznymi.

CZYTAJ WIĘCEJ

Racjonalność decyzji

Tadeusz Tyszka, Tomasz Zaleśkiewicz

Książka koncentruje się na psychologicznych mechanizmach podejmowania decyzji i oceny ryzyka związanego z nimi. Autorzy najpierw przeanalizowali elementy sytuacji ryzyka, tj. konsekwencje rozważanych działań oraz szanse urzeczywistnienia się tych konsekwencji.

CZYTAJ WIĘCEJ

Czy o teorii komunikacji można pisać tak, aby nie zanudzić czytelnika, w sposób interesujący, dowcipny, lecz zarazem kompetentny? Wydaje się to prawie niemożliwe, a jednak Griffinowi się to udało. W swojej książce przedstawił on trzydzieści dwie koncepcje teoretyczne dotyczące szeroko pojętej komunikacji, ukazując ich zalety i wady, możliwości i ograniczenia.

CZYTAJ WIĘCEJ

Książka „Praktyczna psychologia poznawcza w zastosowaniach praktycznych: marketing i reklama” pokazuje w jaki sposób zaawansowana wiedza z dziedziny psychologii poznawczej pozwala tworzyć skuteczne metody wywierania wpływu na ludzi w praktycznej dziedzinie marketingu i reklamy.

CZYTAJ WIĘCEJ