Akademia Leona Koźmińskiego

KSIĄŻKI


Psychologia zachowań konsumenckich

Tadeusz Tyszka, Andrzej Falkowski

Książka ta wprowadza nas w świat zachowań konsumentów, wyjaśnia poznawcze, motywacyjne i emocjonalne procesy leżące u ich podstaw oraz przybliża zasady konstruowania reklam. Uczy wykorzystywania zjawisk psychologicznych w strategiach marketingowych, w procesie segmentacji rynku i w trakcie tworzenia wizerunku firmy.

CZYTAJ WIĘCEJ

Jak być lepszym szefem

Paweł Fortuna, Małgorzata Torój

Znamy ich. Niektórzy życzą im wszystkiego najgorszego za zatruwanie życia i podcinanie skrzydeł. Niektórzy jednak marzą, by takimi właśnie być? Książka opisuje konkretne przykłady zachowań „szefów”, podaje ich wyjaśnienia psychologiczne (wzbogacone o przykłady eksperymentów), podaje przepisy na konkretne działania zaradcze.

CZYTAJ WIĘCEJ

Na tropie szczęścia

Daniel Gilbert

Jeśli sądzisz, że wiesz, co to znaczy być szczęśliwym, po przeczytaniu tej książki przestaniesz być tego pewny. Ale nie jest to jeszcze jeden z ogromnej liczby poradników na temat tego, czym jest szczęście. Autor, psycholog z Uniwersytetu Harvarda, zajmuje się w tej książce naszymi wyobrażeniami o szczęściu – najczęściej mylnymi.

CZYTAJ WIĘCEJ