Blog

Co robić z niezadowolonymi klientami?

Autor: Tadeusz Tyszka, Piotr Zielonka

Podstawowym zaleceniem w przypadku pojawienia się niezadowolonych klientów jest nie działać zbyt szybko. Warto bowiem zacząć od refleksji nad właściwym sformułowaniem problemów decyzyjnych. Abstrahując od przepisów prawa, których przestrzegania obowiązany jest oczywiście zarówno każdy sprzedawca jak i klient, zagadnienie ?niezadowolonych klientów? może być sprowadzone do trzech problemów:

Czytaj więcej »

Magia cyferek, czyli złudzenie pieniądza

Autor: Krzysztof Przybyszewski

Ostatnio w banku usłyszałem taką – mniej więcej – wypowiedź niezadowolonego klienta: „Złodzieje! Kiedy zakładałem u nich konto, oprocentowanie wynosiło 14 proc., a teraz dają mi 2 proc.”. Pomijając fakt, że prowadzenie konta to usługa, za którą trzeba płacić (co rzeczywiście może budzić niezadowolenie), ważne jest to, że ów hałaśliwy pan w swoim rozumowaniu najwyraźniej kierował się nominalnymi wartościami liczb, zamiast pomyśleć…

Czytaj więcej »

Przedsiębiorczość lekiem na bezrobocie

Autor: Tadeusz Tyszka

Jeszcze w latach 30-ych dwudziestego wieku prof. Jahoda prowadziła badania w małej austriackiej wiosce Marienthal dręczonej największym w Austrii bezrobociem. Wśród członków rodzin dotkniętych tym nieszczęściem ustaliła długą listę negatywnych konsekwencji bezrobocia. Oczywistą konsekwencją były braki materialne takich rodzin…

Czytaj więcej »

ZAPISZ SIĘ NA STUDIA

Trwają zapisy na XXXV edycję studiów podyplomowych "Psychologia Biznesu dla Menedżerów"
START
10 x 2020

polecane książki:

SZUKAJ NA BLOGU: